Wersje językowe
Producenci
Zwroty i reklamacje

1. W przypadku wystąpienia wad w otrzymanym Towarze lub otrzymania Towaru niezgodnego z Umową Sprzedaży, Kupujący ma prawo do:
Skorzystania ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio w serwisach wskazanych przez Gwaranta lub przeprowadzić procedurę reklamacyjną z tytułu Gwarancji za pośrednictwem Sprzedawcy,
Złożyć Sprzedawcy reklamację z tytułu niezgodności towaru z Umową Sprzedaży (podstawa prawna – ustawa z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z pózn. zm.) i ustawa z dnia 2 lipca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000r., nr 22, poz. 271 z poźn. Zmianami),
Złożyć Sprzedającemu reklamację z tytułu rękojmi za wady (podstawa prawna – przepisy Kodeksu Cywilnego),
Szczegółowe warunki i czas trwania gwarancji uzależnione są od rodzaju
i przeznaczenia akcesoria i sprzętu oraz od producenta.
Wykaz autoryzowanych serwisów znajduje się na karcie gwarancyjnej lub stronie internetowej producenta.
Wykaz autoryzowanych serwisów znajduje się na karcie gwarancyjnej lub stronie internetowej producenta.
2. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000r. nr 22, poz. 271) Konsument, który zawarł umowę na odległość (w wypadku złożonego Zamówienia), może od niej odstąpić bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty odebrania Towaru.
3. Konsument odstępujący od umowy ma obowiązek zwrócić towar w stanie niezmienionych, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
4. Zwracany towar należy odesłać niezwłocznie tj. w terminie nie dłuższym niż 14 (czternaście) dni od dnia odebrania towaru, na adres Sprzedawcy, w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Konsument powinien zwrócić towar w takim składzie ilościowym i jakościowym, z zastrzeżeniem zdania pierwszego, jaki otrzymał od Sprzedawcy. W szczególności powinien dołączyć wszelkie otrzymane wraz z towarem części, akcesoria, instrukcje, warunki użytkowania, itp. dokumenty (nie dotyczy dowodu zakupu). Opłata za zamówienie, wraz z poniesionymi kosztami transportu (w wysokości najtańszej oferowanej przez Sprzedawcę opcji dostawy), zostanie zwrócona na wskazany przez Klienta rachunek bankowy, nie później niż w ciągu 14 dni. Natomiast jeżeli płatność była dokonana przy użyciu karty płatniczej, zwrot pieniędzy zostanie dokonany na rachunek karty użytej do płatności.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl